一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

OU Master開課了


估不到4年後我會再寫呢個Category - 「從會考零分到大學畢業」既Post,正所謂「Never Say Never」,自己口裡說出過很多次IT這行業不用Master,若要進修都讀PMP / CISSP / CISA。

幾年後我的確去考PMP,但考完過後,又突然心裡傳來一把聲音跟自己說「是時候了」。

還好也不算「今日的我打倒昨日的我」,的確我依然同意做IT行業,花HKD$ 10,0000 讀個Master回報率很低。
我讀Master的原因都是想「自High」「心中富有」。
不求有什麼回報了,只是當作是自己一生人的歷史使命。

身邊的人第一個反應都是 - ( 吓? 點解唔讀返Poly/City ? )
其實我都冇咁好氣解釋完再解釋。
還是那一句,總有人認為Samsung電話比LG電話好一樣。
上一篇Blog文都有講過「OU認受性」的問題,和我點解最後還是決定讀OU。

點都好,我上個月4月中時以逾期註冊的形式去報名 (因OU 4月的Sem已經開始了),約三個星期後就收到入學通知,用之前讀Degree時的學生帳號登入到OLE,今天就去觀塘開源道拿教材。

無論MyOUHK / OLE / Email平台跟4年前一樣,沒有什麼大轉變。
基本上都可以立即上手,趕上進度。

我讀的Master是叫MSCITIA 「Master of Science in Information Technology with Internet Applications 」,名字很長...
60 Credit,一科=10 Credit = 2個Sem ( 1年 )
快則都要至少三年畢業,但我暫時沒有想過同時雙修,甚至三修科目 (意指同時兼讀兩三科),所以慢則可以長達6年後才畢業。
視乎未來工作生活環境而定喇,就如上一個Post所講,總要有個開始,再磨蹭下去,就怕更難下定決心。

第一科小試牛刀,報了很簡單的科目 - Web Server Technology ( COMP S834 )
還是那一句 : (沒什麼難度喇~~)
不過自信還自信,都要認真去讀就肯定的。

希望有一日我可以把這一個Category更名做「從會考零分到碩士畢業」。

9 則留言:

  1. 我都係會考一分,在公開大學修讀學士,現在在公開大學修讀中國商業法法律碩士

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家共勉之!一起証明的OU DL生都是努力的人。

      刪除
  2. 我都想報依個碩士,睇左好奈,但唔知點安排科開始好,想問師兄可否詳細講講如果想安全一點畢業,除左努力D外,三年內可以點安排D科黎讀呢,同埋有咩科唔好簡呢? 知道佢今年無再開S838了 (本人數學同PROGRAM本身都麻麻,見笑了)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔計S838呢科(因為已經停辦),假設你已經約十年相關經驗,我覺得第一科最好S834或S801呢兩科,完全無難度。
      其次應該係S811或B870,屬中級難度。
      S811我讀緊,好重視Java Programming。
      最難肯定係S888,至於B892聽講需要做Group Project,我自己怕麻煩所以冇Take呢科。
      MSCITIA起Technical上,讀既野仲簡單過日常工作做既野。
      其實冇咩話(有咩科唔好簡),本來已經係7科中揀6科,選擇不多。
      只係讀理論上既野覺得難o的,但如果你係IT背景,真係唔怕畢唔到業wor

      刪除
    2. 我都係普通I.T SUPPORT 仔,以前讀書唔好,又點會搵到咩高技術工呢....看來最怕真係S888,無睇錯既,想問其實只係可以唔簡一科,咁你是否簡左S888 就無簡B892?

      刪除
    3. 我冇揀到B892, S888就前排讀完
      其實返而可能你需要擔心S811, 如果真係冇program底,建議你讀S801,S811前,打下底好。始終呢個都係master,佢assume你degree時已經讀左一兩年JAVA

      刪除
    4. 達Ming師兄您好,

      在看過您的blog後很有同感,因為小弟的際遇機乎同師兄您一樣,現年31歲,當年中五畢業後搵到份全職programmer工,之後就一邊工作以distinct learning形式補讀左個OU IT degree ,Full-time做野及Part-time讀書真係好充實,時間很見洗,也覺得OU可以學到好多野,而且很適合我這些 "單打獨鬥" 的人,所以幾年後打算再進修時都揀返OU,完全沒有考慮過CityU或PolyU,最後也在OU以distinct learning完成了master。

      和師兄上一篇 "男人三十三崩潰" 一樣,當初選擇讀master時也是IT與MBA二選一,不同的是,小弟最後揀了MBA,MBA對於technical人黎講真係好難,但讀完後眼界大開,連會計都學埋,可以同accounting既人對到咀。好奇一問為什麼師兄最後揀了MSCITIA而不是MBA?

      另一樣覺得很有同感的,是發覺過了三十後真的什麼也很急,由2X升上3X,好像要突然變大個,性格要成熟,交際要成熟,講野要到point,工作要有成就.... 無奈我好似真係咩都未有... 雖然有超過10年development經驗,主力也是找System Analyst工作,但無奈近幾年都是在SA與SAP之間浮浮沉沉,苦不堪言。師兄會否建議我也要考一張PMP?

      我讀MBA時也有選修B892,TMA算幾易做,沒有考試,IT及Business的內容比例大約是3比7,有Technical底對於做group project是有幫助的,因為是分析一間公司的IT系統如何幫助公司的業務;group project通常3人一組,可以用講東話present,B892算係我整個MBA生涯之中最容易的一科,希望呢D資料可以幫到您。


      刪除
    5. @kit
      當時我報Master時,我依然想以興趣為先,始終到而家咁既歲數(35),都明白一張沙紙,代表唔到o的咩,即使係MBA。
      其實好多人讀Master,相信只得一個原因就想藉張Cert事業更上一步,但我相信效果未必係預期之大,如果返去十幾年前,MBA就如MCSE一樣值錢,亦有說有MBA就做CEO咁話,但而家就唔見得係。
      其實香港地,所謂管理階層都離不開乜乜Director果層,Manager都未算得上係,學到MBA理論,但又真係要熟果個行業至得。
      起一間要話得事,起果度冇做返3,5年都冇乜可能。
      如果你問我點解當初有MBA唔讀去讀返MSCITIA,除左MBA起我心目中個含金量已經不大既同時,其次係我純粹只係想了結一個心願完成個Master咁解,無論個Master係讀咩都好,我都唔會預計呢個學位會幫到我事業。

      同樣道理,讀PMP一樣,讀黎學下專案管理學既知識就好既,但真係想拎住張PMP去做Project Manager就唔多Work,就算間公司真係請,都真係要自己係果隻人至得。
      香港地做PM,真係好雜,似presale又有,似consultant又有,自己寫埋code都有,日日開會得個吹字養懶人又有。
      呢幾年我拎住張PMP去見工,HR影印完就放埋一邊,都唔會當係咩一回事。

      至於你話(在SA與SAP之間浮浮沉沉),其實只要有日睇化左呢個虛名就冇野架la。
      大多數IT人都會認為Programmer出身,條路應該都係P>AP>SA>PM/ITM (當中再夾雜Assistant/Senior等等等等)
      我以前都係咁諗,但而家睇野闊左就唔係咁諗。
      事實上好多人Technical好勁,但佢真係唔岩做Manage人或者對街對客,甚至自己公司既人,呢個唔代表佢能力唔夠,只係人無十全十美,而且SA人工亦未必比Manager低,呢個好睇公司,40K SA我見過,22K Manager都見過。 其實在"靚Title"個階段,我諗個個人都經歷過,我都係,但過去左,而家我會想有份,人工唔差,工作時間合理,工作開心就OK。
      有時唔止做IT,其他行業都係,順其自然,到有日你自覺你真係有能力接受挑戰時,你自不然會去試,定個時間俾自己幾多歲要做咩位,要賺幾多錢,盞自己辛苦。
      當然做得IT,時不時都要裝備自己就實冇死。

      刪除
    6. @kit 再講多幾句,假如你上discuss/hkgolden問人,相信都會有人同我一樣諗法係,既然你MBA畢業,反而更加應該試下其他方面發展,例如Marketing等等,你做左十年IT都知道香港IT玩法好死板。Web而家已經唔興,頂多都係Internal System,或者搞下Frond end,外國興左好耐既node.js / django / ROR / react.js果o的,香港有排都未到。手機App都由班後生去做,假設你做開PHP/J2EE既,應該會感受進退兩難。 玩Big Data,香港好多公司本身連data warehouse/OLAP概念都冇,一黎就話big data,最後只係一個幾百GB既DB行SQL出report....你31歲,還有時間放手一搏,做唔掂,最多做返IT。 其實我早年已經轉左做Digital Marketing,搞Data Integration果類工,我自己都好耐冇掂Visual Studio。 Anyway, 相信你get到我意思。

      刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.