一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

About Me


我第一個Blog的誕生日大約是2005年10月左右,到現在差不多有11年時間,期間搬了好幾次家,
由MSN Space到SinaBlog,再用BlogEngine.NETWordPress自己搭建,直至現在的Blogger。

我寫Blog並沒有一個主題,都是分享一些生活上,網絡上看到的東西,分享一下電腦資訊或程式設計心得。
由2005到現在2016,由我23歲到現在35歲,
日子久了,寫Blog心態都有不同,不追求人流,沒有矚目的設計,簡簡單單就好了。
隨著時間過去,自己由青年步入中年,思想亦大不同,有時自己看過去日子寫的文,
都會覺得文字表達上是何等不堪入目,都會想為什麼當時自己會寫得出如此愚蠢的字。
有時會想把這些文章刪除,但到現在都沒有一篇刪除過,因為這都是印證著自己的過去。

人越大,時間就越不夠用。
由一開始,一星期一篇文章; 到一個月一篇文章,到現在幾個月甚至半年,因為旅行後想記錄當時感受才出遊記。
相信大多數寫Blog的人都是寂寞的,沒有任何回報,就好像自言自語一樣,但Blogging對我來說,只是另一種方式的日記。
或者有天Google決定停止Blogger服務時,就是本Blog完結的日子。




千金易得,知音難求。
現時大部份進入本Blog的都是靠Google搜尋。
希望我寫的文可以幫到其他人,有知音人愛我的分享就足夠了。

Last update: 10-Apr-2016




17 則留言:

  1. 你好 我有D問題想請教你
    我對Programme其實係0認知 但係我想去學Programme ,去寫下APP 。
    我上過網睇好多人都話自學,而我都有上過一D網上教寫HTML5, CSS 既學下,但係去到一D位真係唔知點做。
    我知道自己自學能力唔高, 所以想搵一D班去學,但係我唔需要咩學位果D ,最好1﹣2年可以學教曬基本知識。
    請問你有冇咩建議我可以去邊讀 同 應該要學D咩語言先好呢? 我既目標其實係想自己寫APP 謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 學programming並不需要去上堂, 大多數人都係自學. 至於點樣自學,你大可以:
      1. 選定你想做咩類型既project.
      2. 如你所講想寫App, 就即係Java或obj-C.但只攻一樣,因為一開始你不可能同時理解操作幾種唔同langauge.即使好多人如我十幾年後,能寫.NET/Java/PHP, 但都有分主同副.
      3. 揀好Language同目標, 去黃金買中文台灣書, 唔好覺得英文就會一定更好,起呢個階段陪養出興趣比任何都重要.台灣書多圖易讀, 你會有心機step by step跟住做.
      4.一開始先不要理太多什麼standard(例如夠唔夠OOP)去鎖住自己, 天馬行空都冇所謂.你係熟習緊寫code,debug,開發環境,慢慢吸收果種language/platform既知識.
      呢個過程可能都要1年, 其實而家既programming太high-level, 聽唔少人學一兩年已經寫到App.
      當然仲有好多配合如Database,Server等等都要學.

      其實我相信你可能都是18,19或20出頭, 你有既係時間,有心學一定得.

      由於program世界太廣泛, 學programming目標,寫App即係其中一種目的.
      好似我咁, 而家反而技術係其次重要, 商業上既solution至係最重要.

      刪除
  2. 明,想搵你幫幫手寫軟件,請問如何聯繫你

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Ming,

      有新既programming 工作想睇你有無興趣
      有無時間可以討論?

      刪除
  3. 其實你寫得幾好喎😬👍🏼

    回覆刪除
  4. 你個柬埔寨之旅幾好睇!仲好有用!

    回覆刪除
  5. 我同筆者經歷很似,一樣是醫療機構,然後大集團,弒試過蚊型公司,只是沒有筆者的恆心毅力完成Master

    回覆刪除
  6. 你好!小弟剛剛ive HD 電腦工程畢業,現找工作有問題.因為之前工作不是IT 行業,沒有經驗是個阻力.求指點,謝謝!

    回覆刪除
  7. 您好!
    我都係google隨意搵到呢個BLOG
    同你一樣, 由中學開始寫BLOG, 遊記,
    直到而家快將步入中年, 亦因對香港不感希望而離開左香港, 到他鄉生活.

    非常有共鳴, 呢個年頭仲寫BLOG的人,
    大多感到寂寞, 但堅持了多年既點點心血唔想就咁恨心刪掉

    共勉之

    回覆刪除
  8. Hi 師兄

    你有COMPS888的assignment嗎?可參考一下嗎?
    email me : macau_people@yahoo.com

    回覆刪除
  9. Just want to let you know that I was actively browsing your blog 4 years ago when I was with another job. I have lost my bookmark every since. over the years, I have attempted a few times to search for your blog by your name again; and only returned with result about the artist. I am so happy that I have finally found the Cheung Tat Ming that I was looking for again!!!.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都快40歲了,最重要的人和事既次序都已經有所唔同。
      近年寫Blog都係寫下遊記做下記錄。
      多謝你咁多年後仲記得呢個Blog :)

      刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.