一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

OU今年加學費


印象中對上幾年,OU都冇乜點加學費。
但今年就加左$700,原本BIS B870呢科早兩個月睇2016學期時都仲係$16,800,但今年已經加到$17,500。
剛剛經VISA一炮過俾$17,500學費時,真係手都震埋....

其實講開OU學費,全日制真係一o的都唔平。
睇睇:本地學生之學費,以及2016/2017學年學費
就官方網頁上所示,如果以三年學士學位計算,大概就要$261,920,
就算你讀完Asso. Degree或者HD文憑,可以由第二年開始讀,都要$196,440。

但Part time / Distance learning,學費就會便宜好多,或者始終都係靠網上教材多,對學校資源消耗相對較少。

不過係我最後一科,忍痛成交。

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.