一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

SmarTone $68 限速3G測試


用People (中國移動香港)的$68 GPRS任上Plan都有按近兩年時間,慢的確係好慢,但Check下Email,上MSN/QQ,睇下PHP版生果日報都還OK的。

本來3G/4G Plan,幾百蚊月費不是什麼沉重負擔,但我自己極少在街上睇Youtube,又不用Share給其他電腦用,所以上網都唔需要咁快。

呢排好多人都用限速3G,原因都不外乎係平!
電訊數碼 $68 Plan數碼通 $68 Plan,前者要簽約同口碑好,後者唔洗,但個個話唔好。

但反正唔洗簽約,試下無妨。

用左都有一個星期,其實我覺得都唔錯,Download一般都去到60KB/s,Upload都有30KB/s,叫做係People GRPS既3倍速度,上Youtube睇標清片都夠用了。

可以睇下圖,圖中數字是KB/s計算。
紅色框是數碼通
燈色是People
最底那個恐怖速度是我家中的WIFI,可以不理...

3 則留言:

  1. 非常多謝真正用家的分析,小弟有以下想請教:
    1.smt可不可以看到低清mytv、youtube、動新聞?是不是要load很久?
    2.師兄可否將smt和nwm作一比較?

    回覆刪除
    回覆
    1. MyTV未試過, youtube就低清等6,7秒都開始播到.
      動新聞睇唔到,佢會用一張圖去話睇唔到之類.
      但Discuss上有人話Browser個Agent轉做Desktop就得.

      NWM我未用過,不過以一般網友比既數據,我認為同Smartone唔差得遠.

      刪除
  2. 錯! 電訊數碼$68 plan 係冇DATA 的, 應該係 “隨意用” 任用數據服務 $60 plan 才對..
    http://www.nwmobile.com/sc_webcat/ecat/cms_view.php?lang=2&web_id=10006

    如果唔係呢期 CSL 個 network short short 地, 電訊數碼應該係最平最好用.

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.