一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

黃大仙有個傻佬話我跟蹤佢



今晚真係唔好彩,去完黃大仙龍翔廣場工作完之後,諗住都收工返屋企,出到門口,無喇喇有個男人指住我大爆粗口叫我唔好走,話我做乜跟蹤佢。

話我琴日由紅磡跟蹤到佢而家,中間夾雜海量粗口。
一開始我有嘗試直行直過,但佢跟住我係咁屌。
咁我都停低嘗試同佢講道理,講講下唔對路,原來佢係傻既,但傻既佢又識打999報警。

佢報警話拉我,同999講話起A出口,我反正放左工,就同佢玩下。
等左幾分鐘,一個警衛話呢度係B2出口,咁呢次唔係佢報警,係我留返全名+電話去報警,我打返上999話係B2出口。

食住煙等左5分鐘差人到,我去掉煙頭,條友以為我想走,佢有所動作,越行越埋,但無奈佢秤埋都冇120磅,仲要矮我半個頭。
我都好客氣同佢講:(你唔好諗住郁手呀,我驚我打死你呀,你諗清楚呀!)。

5個差人,一個仲要白色衫既大Sir。
o黎到例牌身份証,住址,分開我地問下咩事。
我果時咁岩拎住一袋電腦Parts,差人都懷疑過下係咪什麼偷拍跟蹤器材,
用電筒照下,我同差人講:(任達華套跟蹤都唔會拎住大大件偷拍器材做o野喇~同埋我跟個男人做乜?跟個女人就話o者~)
呀Sir都笑而不語。

再問下我琴日去左邊,今日又去左邊咁。
最後差人都明白,條友係傻既,但放左佢走。
叫我都唔好追究,就咁算,但呢個傻佬已經浪費左我一個鐘時間。

同呀Sir閒談左幾十秒,我話呢條友仲有排玩,要認住佢,如果換著係女仔或者其他人真係會俾佢嚇親。
因為一開始呢條友好有紋有路,仲好大聲好粗口。

不過今日5位警察真係幾好人,起碼冇當我犯咁盤問。
可能平時睇報紙,警察負面消息太多喇,但當中都有好人。

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.