一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

90年代經典遊戲圖鑑


貼一些80年代未至90年代頭的遊戲,90年代中之後(1995後)的都不貼了,因為還不夠經典。
只貼一些圖,不寫介紹了,因為如果你玩過的話,只要看到截圖,自然萬般滋味和回憶湧出來,未玩過的,自然沒有太大感覺。
當然以下只是一小部份,還有很多很多呢~


Violence Fight


Kageki 火激


Chelnov - Takakau Ningen Hatsuden Sho チェルノブ ~戦う人間発電所~(1988)


Crude Buster クルード バスター (1990)


Mr. Heli no Daiboken ミスターヘリの大冒険 (1987)


Dynamite Dux


Street Smart


Image Fight イメージファイト (1988)


Vigilante ビジランテ (1988)


Saigo no Nindo 最後の忍道 (1988)


The Combatribes (1990)


Growl


Crime Fighters


Gang Wars

7 則留言:

  1. 這些街機的我基本上都沒有玩過!
    但我個人始終都是認為,這些橫向的"打街"遊戲,是最好玩的!
    我本身沒有玩過PS年代的,在PS時代見到所有遊戲都轉3D,那時真的不知有甚麼吸引!
    那種三國無雙的打人遊戲我覺得會玩得很辛苦!
    現在我會打的都只是PS2的幾個大RPG!

    回覆刪除
  2. 這些遊戲出現的年代,我都還在讀小學。
    你沒有玩過,你應該是在讀幼稚園。

    回覆刪除
  3. 我只是細個一年左右!
    眨下眼就快做了三十年人! 一事無成! 真的不知點好!

    回覆刪除
  4. 思朗仔,,,你現在人工應該已接近20K,,,,
    香港男人生活係咁上下...三餐一督....
    不過上個月我曾經有機會上大陸打工,但我放棄左,,而家好撚後悔....

    回覆刪除
  5. 計埋bonus除返開都冇20K....
    你上個月的文我都有看.其實講起,我早幾個月都有份科學園工請左, 但最後冇做到, 又留返起本來果間....
    有時都想同你傾講下工作d野. 而家做左三年,真係想轉行,但唔知自己有咩其他野可以做到.

    回覆刪除
  6. 沒有路行喇.....電腦/電子/設計/工程是香港四大慘業....人工低,工時長,工作性質苦悶...
    雖然設計行業都是,但唯獨電腦/電子/工程是沒有可能有正妞同事.
    我和前幾年方向一樣,都是希望找到一份Station在大陸的工作,
    基本在香港,就算再做多幾年, 就算拎埋個Master,人工再高幾千,但生活質素是沒有變的.

    而且我親身見過4,5過40歲既IT友......真的沒有人生希望,被後生仔屌7都有。

    回覆刪除
  7. 有冇女就另一件事,因為我到而家為止,都堅住係唔會o係工作地方媾女.
    是的,到四五十歲的話,真係唔知會點.我估寫program既工最多都係做到三十五,個腦就已經轉唔到.
    我近來都發現自己記性差左,唔知係份工壓力太大問題,定係真係過左廿五歲就會開始退化.
    唔好話IT,我公司個四十左右既hardware ,都成日比我大佬屌柒. 唉,人地有老婆仔女,真係唔知係咪要做到朝九晚十二先收貨.

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.