一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

以下遊戲主機,你們見過嗎?


由細至大我都鐘意打機,由任天堂,世嘉,超任,各種手提機大部份都沒有錯過。
仲有幸玩過當年所謂次世代主機<3DO>,Bandai 曇花一現既<Playdai>,還有除衫野球拳和幫靚女影相Game既<Pioneer Laser Active>,仲有最少人知道既PC-FX。

回想返以前打機的日子,令我想起以下主機,你們見過嗎?

Pioneer Laser Active (玩LD-Rom的,聽過沒? o的Game都幾有"睇頭"架!!!當年好景訊達係咁播~~)


Panasonic 3DO-M2 (唔好睇小呢部野,當年佢係第一部可以完美移植SSFII X既主機,好多人為玩而買佢架!)


Bandia PlayDai (擁有強勁播片功能~但係可惜一年不到就摺埋,當時都賣得幾貴下。)
20090718Playdia1.jpg20090718Playdia2.jpg20090718Playdia3.jpg20090718Playdia4.jpg20090718Playdia5.gif20090718Playdia6.jpg20090718Playdia7.jpg

NEC PC-FX (為什麼我會玩過? 因為當年我有朋友想玩佢o的H-Game而買左佢,所以我有幸玩過下。)
Picture

經典的Sharp 超任電視


Mega Drive 的攔截者,這東西才是真正骨灰級的翻版機器,當時連超任都未出。我記得當年呢部在黃金商場賣$1680。



各款經典的SFC Doctor


其實超任還有兩件物品,很少人知,而且現在已經找不到。
其中一件叫 - 密碼寶 ,當時可以用這個東西配合Doctor改Game,改Game方法和現今差不多,都是找尋memory以16進制去修改數值,就算今日,我都覺得這個東西很神奇,而有一點搞笑的是,設計上的問題,這密碼寶其實很細,但插在密碼寶的Doctor又大又重,一不小心就會"反艇",當年我和朋友都會找一個膠紙座去"頂"著部Doctor的。

另一件是Konami 出的Macro 超任手制,手制上寫住"必殺"兩個字,除了連射之外,最勁就是有Macro功能,你可以紀錄一段長達1分鐘的指令,記得當我我玩Romancing SAGA 2,就是用它去賺無限錢了。

現在想起玩SFC,Saturn,Dreamcast的時候是很快樂的。現在玩XBOX360,PC的遊戲,總是回不到兒時的味道。

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.