一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

兩個壞消息 + 一個好消息


真係好耐好耐冇打Blog,其實上星期都有update過一次,不過而家變左冇,原因就係其中一個壞消息。

之前轉左一間國外VPS Server,平就真係好平,HKD$208蚊包80GB HDD同1GB Ram仲要行Win Server 2008,但係就一個月內死兩次,岩岩呢一次真係Raid-1都死埋,要Restore Backup返去2月12日,其實我真係唔知點解RAID-1都會死晒兩隻HDD,我懷疑係根本冇Raid-1....好彩損失唔嚴重,咁岩我真係呢個時都係打左一次Blog文。同埋少少試驗性質的Web App....
不過好邪,之前冇左既其中一個Post係話我猜節目出現恐怖女鬼,點知果日就死Server...

另一個壞消息就係今日返左新工第一日至有之前Apply既公司打電話叫我Interview,上次又係咁,第一日返工,打o黎叫我In已經太遲,就算真係想去In,都好難返工唔夠一個月就請假去Interview...
打俾我條友仲串咀咁話: (恭喜晒喎,咁既市道都咁快有Offer. )
我心諗: (下~我send resume俾你10日有多喇。 )

最後好消息就如上所講,抗海嘯搵到份新工,人工一樣,但個Title靚仔左~叫Web Analysis Programmer (多左個Web!?)
地方近左,返荔枝角,但返工時間變左朝九晚六,但5.5 Days T_T...不過annual leave有12日,但係最重要既係做既o野容易左,純ASP.NET 2.0 + VB 2005 + MSSQL ,想多o的都冇...亦冇C# Port既o野~返工時間可以彈性30mins,老細話佢唔介意你遲30分鐘,但係放工一定要補返你遲既30分鐘。

不過公司就似乎唔俾上MSN或者上任何私人網...原因係老細話其實對雙方都公平,佢唔鐘意人OT,亦唔想因為開OT平時就拖慢o的野做,所以就唔俾人上MSN T_T

BTW,呢個月搵工搵左都有幾個星期,其實個市係差,火上加油既係曾俊華條友話大學生Fresh Grad可以值HKD$4000。
搞到我都急急腳5月前搵工,因為大學6月就會有Fresh Grad,如果Fresh大學生真係連8,9K都接受,拎住張HD真係好難同佢地爭,至少Jobs Ad要求寫Degree已經唔知Send唔Send信好喇。

2 則留言:

  1. 唔俾上MSN或者上任何私人網我覺得都OK,至少都仲有得上網 :sosad:
    我宜家實習緊,公司唔俾實習上網,寫code唔識時無得google :sosad2:

    回覆刪除
  2. 恭喜你搵到新工!!!! 加油呀~~~ :P

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.