一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

4 則留言:

  1. 呢班大學生真係唔抵幫,佢地塭唔到野做重可以靠屋企,人地有老婆仔女失埋業點算?呢班人分分鐘係呢D學生嘅阿爸阿媽。收番D錢開多幾個政府project好過。

    回覆刪除
  2. 我諗真係有資助就唔好鬼嘈啦,
    當年我沙士出黎,咪又係七八千蚊做 programmer ,朝九晚八,
    果時都無政府資助,你有骨氣咪七八千唔好做,坐係屋企生菇,
    人生之中,畢業既頭一兩年應該盡量爭取機會學下野,
    如果有機會入到想做既公司實習,就算一蚊都無都要去做,
    當係有人免費 train 自己又有乜所謂,等於廿幾三十年前既學徒咁,
    到你有一門手藝時,你慌搵唔到食咩

    回覆刪除
  3. 吊...大學生搵4k....唔係浪費立稅人d 錢......大學搵4k冇問題咖...問題...係點解教佢地d 阿sir 人工仲可以有3, 4萬一個月....呢個先係問題.....從經濟學呢講....好唔合理....好明顯...係政府係教育到浪費哽d 立稅人d 錢law....
    試問如果我讀大學3年只係比1k學費的話.....我出到理搵野做...唔駛同人比la....500蚊人工我都做...因為我成本平...只係而家呢個香港政府....明知一d 社會既變化同政府政策一成不變...而做成呢個現象.....真係比d 外國人見到...都笑...

    回覆刪除
  4. 就睇梁博士呢段言論,

    1. 說支持建議(大學生支助), 因為xyz, 最後的提問是: 政府可考慮收回計劃, 讓學生走回自由市場.
    2. 大學生示威, 令某部份人感覺很負面.
    3. 因為收到大公司大機構的很多電郵, 不要推薦如此示威學生.
    4. 收到很多電郵說, 不要緃容學生的行為.
    5. 推出此計劃其實已偏袒大學生, 沒了其他學歷的學生. 梁博士應為無問題.
    6. 根據以往經濟不景氣時, 大學生也曾有接受更低甚至零工資, 及後也能回到正常水平.
    還有... 沒有工作, 憤怒學生... 不如一句"唔抵幫", 同唔鐘意你地遊行示威算la. ... 還是不提她了.

    個人意見是;
    曾司長的計劃政府支助$2000, 是好的. 敗筆是, 說出私人企業也出$2000, 合共$4000.
    無形地提議了最低$4000, 如果只說: 政府支助$2000給企業請大學生, 會更好罷...
    是否因為"曾"一早跟機構/企業協議了, 僱主只出$2000, 呢班僱主先肯請大學生?
    令曾司長一定如此說$4000出來? 如是, 他這給學生"爭取"了的, 他所努力計劃的, 就只有這程度...
    為何會這樣設計?

    在不景時, 工資下降, 就業困難是在所難免. 最重要是以何種態度面對, 無論學生,僱主, 政客和市民大眾.

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.