一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

再失業 & 搬VDS Server


- 今個星期一俾人炒左,同時間另一個Web Designer和Account都給人炒了,原因相信都是公司想Cut Cost了。
不過其實當中都有其他原因,所以一個月前我已經打定輸數過唔到新年。
今日5號仔匯控跌到$63.8,現在ADR更去到$61,比SARS時更低。
個市的確係差,所以而家呢個時間工唔到我搵,反正搵工都要等過埋新年假期吧~這段時間唯有好好讀書和執返靚一下個 Portfolio。

- 未來兩天要搬Server,因為現在用的PacHosting VDS 加了價,而且Ram唔夠,轉用Server 2008 Plan $680一個月又太貴。

上網找一找外國的VDS公司,發現真係幾抵~通常Windows Server + 60GB DiskSpace + 1GB Ram都唔洗$300港紙,雖然速度係慢o的,不過因為價錢平,所以速度慢o的(Ping Time 200ms 左右)係可以接受的。而且外國的收費方式同香港都不同,香港公司鐘意以年費去計算,但外國就容許月費方式去付款,靈活很多,至少如果唔o岩用,都只是幾百元的事。

其實香港的VDS服務是很有問題的,本地幾間一般都只包512MB Ram,如果行Win Server 2003,基本上用IIS開一個Web,Ram使用量已經差不多接近400MB,假如你再用MySQL或MSSQL,基本上要去到500MB是很容易的,還未計Mail和FTP Server,如果再行多一個Web,直頭可以爆512MB Ram。但要是加Ram的話,那價錢比租真正Dedicated Server少不是很多。

左邊是現在的Windows Server 2003,右邊是要搬去的Windows Server 2008


至於香港的Server 2008 VDS Plan通常都行1GB Ram,但同樣情況1GB Ram的Server 208 VDS都是不太夠,好像我現在行2008 Standard版已經盡量關閉冇用的Service,再關就連IIS都行不動了=_="。但當我reboot後自動起動以下Service後...
IIS 7.0 Web x 1
MSSQL Server 2005 Express + MSSQL 2008 Express + MySQL 5.0
FileZilla FTP Server
MailEnable Standard
Ram使用量已經去到650MB,所以1GB Ram對Server 2008來說只是剛剛足夠。幸好我剛申請的公司都很便宜,用上1.5GB Ram都不過$280港幣。(希望唔好有什麼大問題喇....)

以下幾間國外VDS公司都很便宜,大家可以自己睇睇。
WebSpaceDepot : http://www.webspacedepot.com/vps_plans_windows.php <=我用呢間
VPSLand : http://www.vpsland.com/ezwin.html
KickAssVPS : http://www.kickassvps.com/services/windows_vps/plans.php

2 則留言:

  1. 唔搵工點得呀....大既可以唔食o者.....細既都要食......加油la

    回覆刪除
  2. 讀左你篇文,都同意要考慮下非香港 VDS 選擇 (女朋友我早就非香港)。

    睇左幾個鐘,最後都租左同你同一間公司既 VDS ( Linux )。

    BTW,預祝你好快就搵到份更好既工!

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.