一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

新工返左兩日就冇做lu


第一日返工,佢俾左部P4 3G,256MB Ram既機俾我...
其中32mb仲要share埋去俾VGA用。

部機之前有6,7個人用過,XP o的Profile都仲起度,Program Files又有Yahoo Game又有什麼GameZone咁....
部機慢到嘔,仲要14吋CRT Mon,睇到我呀,Ram,最多我自己磅水買,雖然都已經唔應該。

但係14吋Mon,起呢個世代o黎講,真係唔好話19吋,17都好o的o瓜,正所謂巧婦難為無米炊。

實際工作同我interview時好似兩回事,6個半Complete既VB6 Projects。(但係依然要build-up)...
仲有一壇ASP.NET 1.1既BackOffice App,做緊果個佢話11月中就會走,我問佢當初要幾耐時間pick up所有o野,佢話半年。
我再問佢,佢resign後,有冇其他人可以問,佢話冇。
得我一個,佢果度亦一直都係得一個Programmer,冇任何Project Manager或IT Support可言。

第一日返工,俾部咁既機我...仲要聽到o的咁既o野真係灰晒,換句話說我可能至少半年內俾個program牽著走,最唔想係日後有人問我咁咁咁得唔得,真係答唔到,呢樣係做P仔最難過。

因為起外行人眼中,會覺得問你乜都答唔到=你冇料到...

當初見工仲話想叫我全部VB6 既Project升級去C#,我仲諗緊佢有咁既打算,應該都唔會太大壇o野喇....
點知原來佢係預幾個月時間轉6個已經develop左10年既program。
基本上已經冇可能重寫轉VB.NET/C#,換句話說我要一直寫VB6,再灰多一層.....

其實我要做埋IT Support,整埋電腦,Server,Database唔緊要,整電腦呢o的low tech o野,有幾咁閒,一向都半買半送架喇。

平均一個app有幾十個Module,不同既Class,幾十個Winforms,撈到好亂,Compile之後單一exe都40mb....
我生平真係好少見到有一個Project Compile Exe後去到咁大,有幾多Code抄埋一碟,可想而知。

Program都係一般RecordSet運作,但係問題起個Work Load度。
執蘇州屎呢樣野,真係要實際做落至知幾咁難搞。

Account Manager同HR Manager都問我點解,但係正所謂外行人唔知內行o野。
有o的野好難講得明,但係我就講左全公司既Program,以一代傳一代係好危險(其實係一個人傳一個人)

一斷左尾,就好難有人跟到,可能佢當我發up風,不過唔聽都冇所謂...
的確係好唔好意思,但係冇法,我唔想做死自己,今日第二日返工,用左一日時間認真睇晒 6個project / 1個ASP.NET / 3個DB,就下左咁既決定。

自問就向來唔充大頭鬼,有o的野自己係唔掂就唔掂,唔想做就唔想做,無謂勉強喇。

生來第一次做一份工過唔到試用期,亦估唔到自己會講得出口...(其實真係好尷尬...)
佢都問我: (你兩日就肯定自己唔岩做呢份工?)
我都幾肯定,成套System,有時咩叫好,咩叫唔好,點會分唔出丫。

可能人大左,唔似後生果時死磨爛磨.....
我自己都27,28,時間唔多,無謂在意 "要有份工起身至係男人" 或 "唔想掛住失業兩個字" ,而去捱驢仔。
兩日就即刻resign,對大家都好,而家都叫未到10月,我可以再搵工,佢另一個Programmer 11月唔做,佢都可以早o的請人。
如果我做到11月至話唔做,另一個又唔做,仲一鑊玩死,到時人去留空。

雖然肯定有人覺得我傻,明明有工都唔去做,但係我睇長線,雖然我如果過得一日得一日,個個月萬五六七銀落袋係幾好,但係冇乜意思....
可能我就係一個很了解自己,很忠於自己的一個人。

6 則留言:

  1. 我覺得你決定完全正確, 我係你都會快d閃人好過
    一陣上一手又走埋, 咩事都入晒你數. 到時咪又係無引想走

    回覆刪除
  2. 走啦,呢 d 咁既人工,出面應該搵得到吧,無謂做衰自己了

    回覆刪除
  3. 256mb ram and 14" mon .....真係好難頂,
    未見過咁"度"既公司囉
    我係你到閃啦

    回覆刪除
  4. 試工嘛... 不僅是間公司試,也是你自己試,覺得不適合便要快刀斬亂麻~

    不過,我懷疑市面上很多都是這類「蘇洲屎」工作... 始終 IT 工出現斷層,人材質素下降,就會出現更多「瀨屎」project...

    回覆刪除
  5. Re: jacky
    都係呀,我起香港討論區同行家傾,佢地都咁講,而家好少由零開始做既project,好多都係執屎多...

    回覆刪除
  6. 係亞, 我見家陣好多都係follow返上手d野多
    仲要好多時個project都好大下
    如果想話由頭做起既project, 果d都係software house工多

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.