一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

【強積金凍過水】打工仔每人唔見兩萬


大家快加入Facebook反MPF Group :
http://www.new.facebook.com/group.php?gid=5135934718

我仲揀左80%進取,什麼亞洲基金tim~
本來強積金就話用o黎養老,而家物價係咁升,MPFo的錢又俾班Fund佬亂咁Fing。
真係諗諗下想行遍門拎返o的錢。
講真,其實正常到左30幾歲,強積金應該都有20萬到,俾人拎返出o黎供樓俾首期好過喇,到左60歲時,咩世界邊有人知,好似我咁,個個月都扣左幾6,7百銀,幾慘呀~
o的人成日話有遠見,但我儲$100都希望可以至少拎返$100,而家拎返$85,政府等同迫人去賭錢。
咁我不如自己去投資唔好?輸,起碼都係自己,心甘情願。而家係俾錢o的基金公司代我去賭o波。

太陽報17/09/2008 - 強積金只得四月份錄得正回報 強積金大蒸發保本為上

強積金凍過水打工仔每人唔見兩萬
節錄 東方日報 17/09/2008

金 融 海 嘯 席 捲 全 球 , 本 港 市 民 不 但 手 上 股 票 基 金 損 手 , 八 年 前 政 府 要 求 市 民 月 月 供款 的 強 制 性 公 積 金 更 加 凍 過 水 , 單 是 今 次 雷 曼 兄 弟 爆 煲 事 件 , 估 計 最 少 令 強 積 金 總資 產 值 再 蒸 發 二 百 五 十 億 港 元 , 每 名 打 工 仔 會 因 此 再 損 失 萬 餘 元 , 連 同 今 年 頭 八 個 月 每 名 打 工 仔 平 均 已 蒸 發 了 萬 餘 元 供 款 , 即 平 均 每 人 會 出 現 兩 萬 多 元 的 虧 損 。 有 打 工 仔 不 敢 怠 慢 , 昨 日 紛 紛 將 強 積 金 供 款 轉 為 「 保 本 基 金 」 保 命 。

今 年 首 八 月 蝕 足 七 個 月
一 間 基 金 研 究 機 構 的 資 料 顯 示 , 今 年 首 八 個 月 , 強 積 金 只 得 四 月 份 錄 得 正 回 報 , 其 餘 各 個 月 均 錄 得 虧 損 , 其 中 一 月 份 更 急 跌 百 分 之 六 點 一 七 , 成 為 強 積 金 自 二 ○ ○ ○ 年 成 立 以 來 , 最 大 的單 月 跌 幅 , 而 今 年 上 半 年 累 計 錄 得 的 跌 幅 便 已 達 百 分 之 九 點 二 九 , 平 均 每 人 損 失 已 逾 一 萬 元 。 直 至 八 月 份 , 強 積 金 再 跌 百 分 之 二 點 七 , 以 人 均 計 , 每 名 打 工 仔 的 強 積 金 戶 口 , 再 蒸 發 多 二 千 七 百 多 元 。 由 於 當 前 股 市 及 債 券 雙 雙 下 挫 , 強 積 金 在 本 年 度 的 回 報 , 恐 會 是 成 立 以 來 最 差 的一 年 。 截 至 六 月 底 , 全 港 強 積 金 總 資 產 達 到 近 二 千 五 百 億 元 , 若 全 港 合 共 二 百 四 十二 萬 名 供 款 成 員 計 , 平 均 每 人 的 戶 口 有 約 十 萬 元 。

延 遲 注 資 錯 失 執 平 貨 良 機
港 人 的 強 積 金 戶 口 大 幅 虧 損 , 聲 稱 向 市 民 派 錢 的 港 府 ,
卻 要 遲 至 明 年 三 月 , 才 會 陸 續 向 一 百 七 十 萬 月 入 一 萬 元 或 以 下 的 合 資 格 人 士 , 注 入 六 千 元 到 強 積 金 戶 口 , 遠 水 不 能 救 近 火 下 ,惹 來 市 民 狠 批 。

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.