一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

懷念循道小學&循道中學


今天在Facebook中無意搵到中學時的級社,因為我中一時Repeat過,所以一時間見返當年認識的兩個Form既人,真係好感動~其實畢業到而家已經有12年,我一直都想返去會一會老師。不過冇去係因為,其實自己已經好少搵返舊同學,只係有幾個會keep contact,有6,7個間唔中會contact下咁,二o黎自己以前全級第尾,一年記缺點幾十個,唔知道老師佢地仲歡唔歡迎我返去。
其實我最想見返既老師有好多個,其中最想見既反而係以前最怕既訓導主任Miss Wong,仲有教過我既班主任,因為佢地都俾過好多次機會我。我好想返去同佢講,最後我都未死~哈哈哈~~

不過見返好多果年既人,真係唔同晒lu~~
好多女同學都靚左好多,男同學又型左好多,有o的仲要結埋婚,生埋仔。
但係見到以前鐘意既女同學,個樣冇乜變到,睇到佢Facebook張相真係好似返左去十年前!!!
不過學校真係變左好多,大左好多,靚左好多~
起學校網頁見到首校歌歌詞,我都仲記得點唱^^,不過好想行多一次每日返學都要行果條長命斜!!!
上網搵搵,原來連網頁都有埋,真係估唔到!

Methodist College
http://www.mckln.edu.hk/

畢業相,紅色箭咀就係我la~~


左二著灰色Suit那個就是我中學時的死敵Miss Wong,不過到現在我覺得其實佢係一個好老師。


2001年時的循中門口


我諗唯一冇變既,可能係呢個小學部既汽水部,當年一到小息就有好多人o黎呢度買支維他奶,企晒起度一面吹水,一面啜奶!

4 則留言:

  1. 今年50啦..我今年升from 1 =,=小學部既汽水部?我未去過..第2張相左一係我班主任呀..

    回覆刪除
  2. 懷念簡校長。彭淑美是所有惡夢的根源。

    回覆刪除
  3. 下.....唔係ma~簡其亮果時好衰架wor~
    彭淑美係咪下一任校長???不過其實諗返循中校規真係唔叫嚴架la~

    回覆刪除
  4. E+個黃珮儀仲惡頂!!

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.