一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

地球不會出現巨大怪物?


剛睇完Cloverfield 末世凶煞 (好遲才有得看...因為我等DVDRip版) ,很多人說套片很差,但我覺得幾好看的。我遇到好既片,就會想理解多一點套戲既背景,會上IMDB睇下演員叫咩名,睇下套戲本身既FAQ,不過我發現一些幾得意既的事。

根據IMDB Cloverfield FAQ中既Could a creature really get that big? ,原來根據物理學同生物學,地球上係唔可能出現如哥斯拉般巨大的生物。大約係因為佢地承受唔起自己既體重。

我英文就唔太好,唔夠膽翻譯。大家可以自己去下面條Link睇睇:
Could a creature really get that big?
The Biology of B-Movie Monsters

2 則留言:

  1. 有興趣可以睇下一本漫畫叫"空想科學大戰",入面講既野都係以科學既角度黎解釋一d戲入面不可能既地方...個故仔幾好笑嫁...值得一睇!

    回覆刪除
  2. 睇過 newton, 話個啲超長頸恐龍係唔可以抬起頭 -因為個心唔夠力 pump 血到個頭度

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.